Saturday, April 25, 2009

LEtiH....

ADOOOOOOOOOOOOOOiiiiiiiiiii,,,
letih gilerrrrrrrrrrr...huhu,
mggu exm ni mmg wk ak sakek pale,sakek jiwe,sakek mate,sakek blkg,sakek urak,,abih sumer bende sakek!!
tolooooooooooooooooogg,,,sape nk jd dokter ak???hahahahahahahahaha...
giler kronik,,
ak ase mtrik walaupon jdual kelas pack pon xdop la ak jd gni..exm pon wk rilek je..
klu kt U ni,,dasat ah..
blajo rilek,exm parowwwwkkk nk mapuh..
org oyk klu nk result molek kt U ni,bodek lecturer..
mslhny lecturer ak sumer demand..nk gura pon payoh,,soh kn la nk bodek..tobak kne toce lu..

mok....ayoh.....
mitok mf byk.........kakak x reti nk survive dh ni,,,wuaaaaaaa!!!

nk wk gne enh??
otok ak bkn jns otok ngapa ekpom,
maen nge ngire nombor ke,ngire pitih ke,
sedak gok...ni..!!??ngapa struktur la,ngapa fungsi la,abih nde nk kne apa..sohih ak sakek..berat ase pale ak..
maren pekser KECELARUAN KOMUNIKASI ASAS,,
emh mmg CELARU abih ah pale ak...pe woya sipo.
kuo dr blik exm mate pino teruh...hebak ah ak exm kalu dang gni gaye ny...hii3.
sapa blik mkir ke tido je..mlm pon tido awal gok..siang ekpom ke otok ak ni..
bgn dr tido lyn lgu lu beto,,
mls ag nk bke bku mla..
mggu dpn exm paper killer ak..ANATOMI & FISIOLOGI II,,takooott seyh!!

LAYAN LAGU NUBHAN NGN LETTO JAAAAAAAPPP!!!

Lirik Seadanya Aku - Nubhan

Tak dapat ku kotakan
Seperti yang sudah-sudah
Bagai memetik butir bintang
Yang jauh tampak terang
Tak sanggup ku mungkir dalam sayang
Tak mampu ku berikan
Mimpi di luar jangkauan
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

chorus#
Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Istana yang ku bina
Biarpun kali kedua
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia
#

Lirik permintaan hati - Letto

Terbuai aku hilang terjatuh aku dalam
Keindahan penantian
Terucap keraguan hati yang bimbang
Yang terhalang kepastian cinta

Aku hilang
Aku hilang

Tersabut kabut malam terbiasnya harapan
Yang tersimpan sejuta bertuan
Terasa kerinduan hati yang bimbang
Yang terhempas kepastian cinta

Dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi
Dan berikanlah arti pada hidupku
Yang terhempas yang terlepas
Pelukanmu bersamamu dan tanpamu aku hilang selalu

4 comments:

  1. amik kos pe skrg?

    eh. awk ng fahmi k leni?

    ReplyDelete
  2. la,,,ap la si nadhirah ni..
    terang lagi bersuluh gmbo ak tuh,,
    siap oyk AHMAD FAHMI KHARUDIN AKU tuh,,mst la ngn die lagi...hahahahaha..setia pd yg 1..
    ni ak jwb soklan "kos amender",,ak ambk kos audiologi la weyh...hii3

    ReplyDelete
  3. o. u ane. sng2 singgah r blog sy http://nadhirah1989.blogspot.com

    tnya tuan sng kit. biar kompem lu brita. bile stat ng ye?

    ReplyDelete
  4. huhu,,ukm kampus kL weyh..sggh dh la kt blog ye...nih,,siap ltk link dh pon..
    pahtu ni soklan stat npe lok enh??
    wakakakakaka..
    stat ngn cmat tu ke...huhu,,pas spm la..

    ReplyDelete