Wednesday, April 29, 2009

kRitiKAL dAN kRONik

ishk,,

nk blik UMOHHHH....thp kronik dn kritikal dh ak ni.
huhu~~

esok paper last,,
paper KEMUNCAK..
tp dlm duk kalut2 nk kejo ke stdy perabih topik kuor exm,dang ag ak lyn ym la,facebook la,maen jiwang2 la, lyn blog la...sume bende ak lyn..wuahahahaha..
kalu dlm facebook,,duk maen jwb quiz yang ngaruk ngabang!sakek prot ak ske sorg..
pahtu br ni maen duk komen gmbo mse form 5..

tu gmbo ak,,,barisan tgh,dua dr kanan,,duk tepi ngawas bj biru,raihana..hihihi.

maluny,,,,,,,,,bolah pelek je ak mse dlu2..tp naseb baek gok ad org NOK ke ak sapa lening blei jd kapel ag,,
klu x,single ag ah skrg ni..hahahahaha...
hebak ah ak,,ad daya tarikan tersendiri tuh!!!

sambil2 stdy pon ak blei ag koya sorg lyn lagu wk konsert sendr dlm blik ni...
TO MY ROOMATE,,FATIMAH BAJRAI: ampon kn ak,,klu ak memekak je time ko tgh stdy ke,klu ko tgh tido mlm ke,huhu...2 mmg perkare yg d sengajakannn..kahkahkahkah!!

ak jmpe lagu yg kene ngn soul ak,,huhu..jiwang karat!!!LAYAAAAAAAAAANNN,,,


Menghitung Hari
By : Anda Ost. My Heart

menghitung hari detik demi detik
menunggu itu kan menjemukan
tapi ku sabar menanti jawabmu
jawab cintamu

jangan kau beri harapan padaku
seperti ingin tapi tak ingin
yg aku minta tulus hatimu
bukan pura-pura

reff:
jangan pergi dari cintaku
biar saja tetap denganku
biar semua tahu adanya
dirimu memang punyaku

jangan kau beri harapan padaku
seperti ingin tapi tak ingin
yg aku minta tulus hatimu
bukan pura-pura

repeat reff

belum pernah aku jatuh cinta
sekeras ini seperti padamu
jangan sebut aku lelaki
bila tak bisa dapatkan engkau
jangan sebut aku lelaki

No comments:

Post a Comment